martes, 24 de julio de 2007

Simpatico Concurso de Iniciativas

Ainda que tiña pensado largar un longo e flipante artigo analizando as iniciativas que eu creia que terian que ser as gañadoras, entre elas NON se atopa a miña, non o vou facer, polo contrario, teño que darlle a miña noraboa a alguns dos gañadores porque sei de moi boa man que as tiveron que pasar canutas para que a sua iniciativa se levase a cabo.

Os que para min se merecen o premio de verdade son:
“Cóntame. Lembranzas de Carballo”
Soraya Suárez Míguez
Porque eu sei o que e darlle clase a unha persoa maior, asi que o tivo que pasar esta
rapariga sabeo solo ela.


“E-SignoVisual”.
Paqui García Correa, Vanesa Pérez Álvarez,
Alejandro Rancaño Herrán e Ibán Vázquez Moure

Gustame a sua iniciativa ninguen sabe o dificil que e traballar con
persoas discapacitadas, e ainda que e moi divertido e gratificante.


“I Xornada de Software Libre de Cambados”.
Alberto Fandiño Mariño e Eliana Bouzas Collazo

Sei de boa man que estes rapazes as pasaron putas para levar acabo
esta iniciativa, asi que noraboa, tendelo merecido.

O resto de gañadores que non menciono, simplemente
decir que a vosa iniciativa non me chamou para nada a atención,
e se vos pensades que o merecedes porque vos esforzastedes
moito para conseguilo e que eu non son mais que unha persoa
que non teño nin puta idea do que estou falando, e que a miña
iniciativa se non foi premiada e porque seguro que era unha merda,
pois pode que esteades no certo...


...ou pode que non.



5 comentarios:

Anónimo dijo...

Non home non, seguramente que a túa iniciativa non foi unha merda, terías que valorar un pouquiño máis o teu traballo, xa que de non facelo ti,non sei como o pederas defender e sobre todo que cho valoren; non sei se me explico!!!
En canto a TOD@s @s gañadores, e tamén a tod@s aqueles que particiapron na iniciativa, a miñas mais sinceras felicitacións, de seguro que foron moi axeitadas e tan so polo feito de facelas e poñer as vosas ilusións nelas!!!!
saúdos!!!!

Anónimo dijo...

Eu creo que tamén valorouse a implicación das entidades ou concello dos gañadores. É dicir, tivose en conta o apoio que se lle prestou @ dinamizador/a de cada iniciativa.

A miña non era mala iniciativa o que pasa é que cá m..da de responsable que teño sería un cachondeo recoñecerlle a labor e o apoio que me ofreceu (que neste caso foi ningún).

Anónimo dijo...

QUERIDISIMO DINAMIZADORX CADA VEZ Q LEO AS TÚAS VERBAS SINTO DESCONCERTADO CADA DÍA FAISEME MAIS DIFICIL NON PODER DECER TODOS AQUELES SENTEMENTOS INQUEDANZAS QUE APARECEN CADA DÍA QUE LEO AS TÚAS VERBAS.

A VERDADE E QUE CREO Q TI DEBERÍAS SER O GAÑADOR, XA QUE PARECES
ALGUÉN INTELIXENTE ,TRABALLADOR QUE VOU DICER Q TI NON SEPAS O MELLOR O QUE CHE FALTOU FOI ORIXINALIDADE ESFORZO PORQUE AS VECES A VAGANZA COMA NO MEU CASO APODERASE DE UN E DEIXAMONOS LEVAR POR PALABRAS SEN SENTIDO SOAMENTES PARA SENTIRNOS MELLOR CANDO NON SOMOS NADA.
ASI QUE ANIMO E TEN EN CONTA QUE A NADA SE CONVIRTE EN PO E O PO O LEVA O VENTO NON DEIXES QUE TI TE CONVIRTAS EN PO E DESAPAREZAS COMO O VENTO.

Anónimo dijo...

Que bonitoooooooooooo!!!!!!!!!!
:D

Anónimo dijo...

ah

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo