miércoles, 26 de marzo de 2008

Non pensedes que non fago nada.

Hola amigos dinamizadores, de volta das vacacions, espero que esteades todos ben e listos o 100% para acometer os traballos que deixachedes pendentes da semana pasada.

Como vedes levamos unha temporadiña co blog un pouco parado, pero hoxe vou a falarvos dunha movida guapisima que me topei na Internet durante estas vacions.


Unha web na que podedes crear a vosa propia lista de reproduccion. Para colgala no voso Blog, paxina web persoal ou onde vos dea a gana. Non podedes colgar calquera cancion que teñades vos pola casa, pero na Web poderedes atopar case calquera grupo coñecido (eu estiven mirando e ten case de todo).
Podedes crear varias listas de reproduccion cada unha de con un maximo de 100 cancions. Asegurovos que vos aburriredes antes de tentar encher as 100.

E preguntaredesvos todos, pero esto e legal, pois supoño que si, o fin e o cabo non estades a descargar nada, e moitas destas cancions escoitanse dende os sitios oficiais dos grupos.

Pois ala amigos a disfrutar.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Está xenial!eu xa estou facendo a miña, inaugureina con algo dos maravillosos dire straits.

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo