martes, 1 de abril de 2008

Diversion no Traballo

Hola amigos e amigas dinamizadores.

Supoño que o saberedes pero hoxe e o Dia Mundial da Diversion no Traballo. A verdade e que a min este dia pareceme unha conmemoración e unha dedicatoria a nos, porque quen non se divirte co traballo de dinamizador. Non e coña colegas, ainda que sone, que levante a man o que non se divirte neste traballo. Onte escoitaba eu RNE (si flipade escoito esa emisora) e falaba un libreiro sobre un libro que escribeu, solo con anecdotas de xente que lle pediu libros. Cantas anecdotas teremos nos como dinamizadores, este traballo ten os seus mais e os seus menos, pero no tema anecdotario esta ben cargado. Haber se vos animades e poñedes algunha. No meu caso cada tira comica e unha anecdota, pero seguro que vos tendes moitas cousas que decir.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Cando lles pido que pulsen o F5 para actualizar as páxinas web; o que me fan e pulsar primeiro a tecla f e logo o 5. jajajaja!!

Anónimo dijo...

Sen ir mais lonxe hoxe estaba dando un obradoiro e cando me fixo un rapaz, estaba mais sobado que unha nutria. Deseperteino e os 15 minutos igual. Para flipar.

Nota: O tio sobouse porque anda con medicamentos non porque as miñas clases sexan soporiferas.

Anónimo dijo...

Pois cando lles dixen que fixeran una receita de cociña no wordpad. A unha usuaria saltoulle unha mensaxe do programa e asustada dixo:
- Roberto! Roberto! Que me pon algo moi raro aquí.
Eu díxenlle:
- Que che pon?
Ela contestou:
- Pon: patacas, ovo, chorizo...

A carcaxada de toda a clase foi moi moi grande. Eu chorei e todo coa risa.

Anónimo dijo...

Un día mandeilles crear un archivo de texto, para depois buscalo, e lles dixen que lle puxeran o nome que elas quixeran. A señora 1 púxolle o nome do seu gato, michy creo que era, e outra chamouno como o seu can.
Cando imos a buscar un arquivo, en windows, aparece un can a esquerda do que saen as opcións da busca.
Casualmente a señora 1 en vez de sairlle o can saíalle un gato e me di:
- ¿O ordenador como o sabe?
Eu, que non sabía a que se refería díxenlle:
- ¿Como sabe que?
E ela toda seria resposta:
- Que michy é un gato

Anónimo dijo...

Cando os usuarios dos obradoiros veñen a aula libre para practicar o que aprenderon, eu lles digo: "se necesitas algo, avisame".
Un día apareceu un deses usuarios, de 73 anos, e antes de sentarse no ordenador, acercase a min e dime (en voz baixiña):
Vou a estar nese ordenador... se necesitas algo, avisame...

Vaia risas que nos botamos!

Anónimo dijo...

Para a miña querida señora que ven a todos os obradoiros porque di que ten moito que aprender a arroba sempre será "a roda". Un bico para ela.

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo