lunes, 10 de diciembre de 2007

Boas raparigos e raparigas.

Espero que non perderades o humor en todo este tempo que temos de espera, o humor e o sentido que eso e bastante mais facil de perder.

Polo que teño entendido, apartires de hoxe comezan a chamarnos para..... non sei, para darnos charla supoño, porque antes de falarnos de traballo teran que sarcar as listas definitivas. Quen sabe eu a verdade e que teño moita curiosidade por saber de que vai esa chamada, ou quen a fara, a cordinacion ou a fundacion.

Poderia ser algo asi:
- Hola son hai os dinamizadores, si chamo da cordinación e que nos estamos quedando sin credivilidade, haber se nos podiades prestar unha pouca.
-Si... a claro... que o de eso non gastades, pero non teredes algo para mandar que estamos sin nada.
-Que credivilidade non tendes pero credulidade sobravos, que podedes mandarnos un carro cheo, "joé que xenerosos que son estos mozos".
-Pois moitas gracias xa quedamos asi, mandadenos a credulidade que vos sobra e xa falaremos outro dia, gracias si gracias a vos tamen.

Cambiando de tema, espero que vos caia ben o morceguiño que acabo de adoptar. Gustame a cor, verde dinamización, pero o nome non me remata de convencer de todo (teño que recoñecer que estaba enfadado cando o bautizei), se vos parece podedes ser vos os que lle deades o nome, calquera suxerencia poñedela aqui, e a que mais guste pois quedaralle de nome.

Pois con esto e un biscoito voume que chove moito, ata mais ver a tod@s.

18 comentarios:

Anónimo dijo...

Que morcego?¿?¿ Onde esta?¿?¿ eu non vexo ningún.... Por certo, moi bo o humor estilo Gila, encantoume. Un bico e unha aperta, animo¡¡¡

Anónimo dijo...

Atoparás o morcego na páxina principal deste blog, na parte dereita da túa pantalla, xusto debaixo da enquisa (aiaiai,aínda que fai moito que non dinamizo aínda me lembro de explicar as cousiñas paso a paso)
En canto ao nome que elexiches... de Chupasangre ten pouco este morcego, dentes dentes non é que se lle vexan, jejeje. Está pelín parao, durmido, deprimido? ou quizais aburrido de agardar?
Podemoslle poñer "Cachuli" non? mirai, ao principio foi todo moi bonito, moito dientes dientes... e despois a Pantoja deixouno só, no cárcere,e coa "pata quebrada", igualiño ca nós con Coordinación.
O que non coincide é que nós non estafamos a niguén, ao contrario, non si?
Jejeje, non sei, teño o día moi floclórico hoxe.

Dinamizador X dijo...

O morcego despois penseino e ia chamarlle Matias, pero creo que solo Langhran e eu o pillariamos, asi que pasei.
Parece que non ten dentes, pero se pulsas sobre el movese e na esquina de abaixo onde pon "More" podedes darlle de comer.

langhran dijo...

joasjoasjoas ... moi boa a entrada .
E o morcego mola mil ,eu propoño Veiguela a Morcega .

dama do castro dijo...

xenial o teu morcego, sobre todo ao darlle de comer. Eu tamén teño un pero non é radiactivo coma este.

Anónimo dijo...

Este morcego aínda é un bebé, non vistes que aínda ten os dentes de leite?
Pequerrechiño...

Anónimo dijo...

maldigote dinamizador x!!!cando me entere de quen eres xa veras....estas no punto de mira mellor k non deas ningun paso en falso....

Anónimo dijo...

juas juas juas. Canto facia que ninguen poñia ningun comentario de este tipo.

Anónimo dijo...

Comezaron a chamar, ano novo curro novo

Anónimo dijo...

Cales son os vosos destinos?
Seguen a ser os mesmos, outros mellores ou peores?

Anónimo dijo...

¿Cando comezaron a chamar?

Anónimo dijo...

A min chamáronme as 14:15 mais ou menos.

Anónimo dijo...

E que che contaron, cando empezas, cambiaronche o destino ?

Anónimo dijo...

Eu teño que dicir que estou contenta porque estou máis preto do que estaba da casa. Así que non me podo queixar, agardo que os vosos destinos tamén sexan bos!
unha aperta

Anónimo dijo...

maldito dinamizador x!!!!!eres o meu inimigo numero 1!!!teñoche no punto de mira asike mellor k nn cometas ningun fayo.....

dama do castro dijo...

Dinamizador X estás que te sales. Só aos grandes lle saen feroces inimigos. ...Aos teus pes.
E tí, desquiciado, vai tomar unha tila.

Anónimo dijo...

Mira que sodes mal@s.
Como imos poñerlle de nome @ morceg@ Veiguela?

Anónimo dijo...

Xa están chamando (a min acábanme de chamar a estas horas) para dicir o que fai falla enviar ou levar á fundación ata o martes como data límite. Fotocopia do DNI, fotocop da tarxeta da seguridade social, libro de familia (voso, non o dos vosos pais)se é que o tendes, senon nada,
fotocopia do título(se se envía por correo hai que mandala compulsada, se se leva xa a compulsan alí), certificado da conta bancariae un impreso que van enviar ao correo da cordinadora mañá, aino que cubrir e imprimir e logo xuntalo co resto dos papeis para entregar tamén.
Tamén din o día e a hora para ir firmar o contrato. Eu por exemplo teño que ir o día 2.

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo