martes, 24 de junio de 2008

Como deciamos onte

Como deciamos onte que contaba un famoso profesor de universidade.

Aqui tendes o novo Windows 7
A nova supermaravilla de Microsoft



Juas non sei a vos pero a min segue parecendo unha castaña, e recordame increiblemente a un iPhone.

Asi que para manter o equilibrio do Ying e o Yang.

OpenSuse 11.0 xa esta lista para descargar

A nova version do Sistema Operativo esta xa dispoñible para o seu uso e disfrute.
Espero poder provala dentro de moi pouco.

1 comentario:

Anónimo dijo...

SOS! Problemas con internet. A quen me poida axudar quedareille moi agradecida. Eu era dinamizadora o ano pasado e farteime de oir q Galicia estaba moi mal en conexións a internet e blablabla...
Agora estou vivindo en Berlin e estou tendo uns problemas enormes con internet eu xa puxen en práctica todo o que aprendin o ano pasado e nada. Aquí hai wifis publicas pero escasas e eu vivo nas aforas de Berlin co cal eche unha leria. Encontreina nas bibliotecas universitarias, nun centro civico e en postdamer platz pero entre q vou e que non podio ter o cargador do portatil encendido... Agora conseguín conectarme a un módem que é compartido. Na conexión de área local dame como conectado pero non consigo navegar por internet. Eu supuxen que é porque necesito unha ip, dinlle a busqueda automatica e nada. copiei a do outro ordenador co que comparto modem e cando esta apagado poder utilizar eu pero fallo nos dns.... e xa non sei q mais podo facer. Xa lle preguntei a todo o mundo aqui e en Espanha pero nada... alguén me pode axudar? E de verdade que Galicia non está tan mal no que é conexións a internet.

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo