miércoles, 9 de mayo de 2007

E mellor tarde que nunca

Bueno xente, xa chegei do meu longo periodo de recuperacion. Xa veredes mais graficamente na Tira comica que foi o que me pasou.

O contrario do que moitos especularon, non amigos dinamizadores , non me retirei, o DinamizadorX non deixa un traballo coma este so porque as cousas lle vaian un pouco mal.

Pero agora xa estou aqui, e volvo a carga coas ansias de sempre.

Que decir ten que algunha xente me dixo se non opinaba nada do Concurso de Iniciativas da Sociedade da "Obligación", como pode ser que o concurso de marras sexa obligatorio. Bueno, da igual, pero que sepades que a miña iniciativa e cando menos a mais interesante e innovadora de todas, asi que non ides ter nin a mais minima oportunidade.

Saudos os que me botaron de menos.

2 comentarios:

Andrea Pino dijo...

Boas de novo Dinamizador X

Xa vexo que o "estres" do traballo deixouche colgado. Jejejeje creo que a este paso, todos nós imos acabar "colgados" do edificio da Xunta de San Caetano con tanto ir e vir e o final non facer "nada novo".

Un saudo da dinamizadora de Ponteareas e benvido de novo a dura realidade onde o espacio virtual é a única vía de escape.
(As veces penso que nos pasou como en Matrix: escollemos mal a pastilla jajajjaja, que friki me quedou isto último)

Dinamizador X dijo...

A min as veces do que me da a sensacion e de haberme comido demasiadas pastillas o dia que solicitei esta beca.

Por certo a liberdade de Friki-espresion esta totalmete permintida.

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo