jueves, 19 de abril de 2007

Pero haber si nos aclaramos.

Coma sempre, volve a atacarme a duda. Suponse que nos estamos entre outras cousas a favor so Software Libre ¿non?. Suponse que devemos tentar que a xente opte por alternativas libres para que poidan aforrar en gastos de software e todo eso. Que tanto se nos insiste, en Linux e en OpenOffice e demais familia.

Pois coma sempre non vexo mais que os meus esforzos truncados, si por sobrar a todos nos sobran palabras, a calquera lle gusta sair na foto con grandes empresarios antes que con catro chambriñas que traballan no seu tempo libre, na universidade ou en onde sea que curren os Linuseros.

Todo esto ven a noticia do Diario de Ferrol de hoxe "La Xunta apuesta por las tecnologías de la información y la comunicación".
O titulo sona de puta mai. Pero o bo ben cando lees o texto e ves a fotiño do mesmisimo "Presi" da Xunta coa "Presi-denta" de Microsoft Iberica.

A verdade e que eu vou comezar a pasar de todo, e voulles ensinar os alumnos nos meus obradoiros en vez de a facerse un e-mail e buscar en internet, a instalar o Azureus e buscar torrents. Seguro que asi consigo aumentar a tasa de usuarios de internet en Galcia que teño entendio que e a 3ª comunidade que menos se conecta a internet e eso non pode ser.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Pero a ver se aprendemos a escribir ...

Anónimo dijo...

Eu ensino á miña xente a usar o write.
E moitos que ten pensado comprar un ordenador [pois colleulles o gusaniño nos obradoiros ]eu recomendolles que logo mo deixen para instalarlle o Linux e o openoffice.org
¡Qué caraio!
Eu fago as miñas funcións que logo non se queixen os de arriba (coordinacion) que xa se me queixan os do meu lado ( a entidade )

Dinamizador X dijo...

Para comezar este non e un blog da Real Academia Galega, asi que cada un pode escribir como lle salga dos collois.
E para rematar, o que conta e o contido.

Anónimo dijo...

oie ti doraemon do carayo aki o unico k critica son eu entendes, e ti dinamizador x e ese o teu verdadeiro nome ?¿seguro k si k tua nai nn se atreviu a poñerche un coa cara de lelo k tiñas a k acertin?¿jajaja

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo