miércoles, 2 de enero de 2008

Acaba de comezar.

Xa esta amigos dinamizadores e dinamizadoras.
Se todo saeu como tiña que sair, dende hoxe estaremos dados de alta na Seguridade Social (SS). Deus, sabendo que colaboro co meu traballo a que Galicia tire para adiante sintome ata mellor persoa (pretendo ser sarcastico).
Pois si, se os nosos queridisimos novos xefes cumplen coa sua parte do trato, hoxe dia 2 de Xaneiro de 2008, todos nos estaremos dados de alta na SS, se cumplen claro esta, volvo o tema de sempre non teño razon algunha para ser optimista.
Outra boa nova e que dende hoxe ata o venres, todos nos teremos que facer o enesimo viaxe a Santiago de Compostela, eso si, a facer algo que nunca antes fixeramos, FIRMAR O CONTRATO, meu deus, non mo vou creer ata que o teña diante e o lea. Non podo evitar ser algo desconfiado, pero a idea de que este mes imos poder disfrutar dun traballo e sobre todo dun soldo o final do mes, e algo que me emociona, "Que nervios, que nevios".

Para rematar que me teño que pirar a comer, felicitarvos o 2008 a todos os amigos e amigas que visitades este blog, sexades dinamizadores, cordinación, xente con amenazas, anonimos, ex-dinamizadores, xente que entra de casualidade buscando "X" en google, alumnos de obradoiros, amigos das entidades, fundación calidade e os novos dinamizadores, que os fallos que se cometeron con nós se soluccionen con eles.

Pois eso, asta logo.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo