jueves, 23 de julio de 2009

Que personaxe do DinamizadorX eres?

Veña compañeiros que xa non queda nada para as vacacions.

E para facer mais levadeiro este pequeno trance, aqui tendes:

Que personaxe do DinamizadorX eres?

O malo e que tendes que ser usuarios de Facebook para facelo.

E o bo e que se o facedes tamen vos podedes facer seareiros do DinamizadorX, e amigos de Casper e de min.

Veña provade a ver quen vos toca.

Non esquezades poñer aqui que personaxe vos tocou, se non vos da moita vergonza claro.

29 comentarios:

casper dijo...

Jajaja, eu quero facelo e máis che vale que me de Casper.

Anónimo dijo...

molaría un test que fora que personaxe da coordinación es

Anónimo dijo...

O de ver quen de coordinacion es, non solo seria deprimente, se non que seria imposible, quen sabe cantos son e quen son todos.

Anónimo dijo...

Jaja, que bo o test de fB! Sobre o da coordinancia, como que quen sabe cantos son?! E logo, hai aínda máis xente nova?? É cojunudo que non saibamos nin con quen traballamos! Eu tamén creo que o test non tería moito sentido: nestas cousas sempre se minte e seguro que a todos nos saía María ou así (e se nos saíra outro, non o pubolicariamos por vergonza...)

Anónimo dijo...

Ei, parroquia! Supoño que moitos ides saír no apóstol, e podiamos organizar algo, non? E algo a última hora, pero as mellores cousas saen sen pensalas moito

Anónimo dijo...

Está algo caótico o blog últimamente, non? Con tanto titular polo medio dos artigos, ás veces non se sabe onde remata un artigo e comeza outro. ¿Non poderíades poñer outra tipografía para os titulares?

Vamos, é unha suxerencia, que o scattergories é voso :)

Anónimo dijo...

BUAHHHHH, salíume no facebook unha mezcla entre o Casper e Carmen Suárez, BUAHHHHH. Eu deixo isto, estades tolosssss.....

Dinamizador X dijo...

A miña tapadeira o traste, saeume que son do Trio de Coordinacion.

Juas

Dinamizador X dijo...

O compañeiro que lle saiu "unha mezcla entre o Casper e Carmen", seguro que estas a facer a enquisa correcta.

Porque os resultados puxenos eu e eso non creo que poida sair.

Anónimo dijo...

Eu hoxe vou ao Apóstol. Estarei na parte de atrás do obradoiro lado esquerdo. Se me vedes saudarme que eu son moi de mirar para os páxaros.

Anónimo dijo...

Ok, eu andarei por Santiago adiante con unh litrona na man.
Se nos vemos ti falame sempre.

Anónimo dijo...

Ó final tiven que ver os fuegos dende a Alameda. Vaia merda de fuegos! Por certo, dinamizadoras e dinamizadores, por onde soedes sair de marcha?, porque nunca atopo a ninguén e xa é hora de compartir noites de licor café.

Anónimo dijo...

BUAHHH¡¡ VOLVÍN FACER O TEST, SALIUME QUE SON JULIAN. QUE MERDA DE RESULTADO PODENDO SER O GRAN MARCOS ....

Dinamizador X dijo...

AVISO DO DINAMIZADORX:

Se obtedes resultados no test de feisbuk que sexan diferentes dos habituais personaxes das tiras cómicas, pode ser por varais razóns:

1ª- Pode ser posible que estes facendo o test equivocado, se obtés como resultado cousas do estilo "Mauricio semental" ou "En la cama de tus padres" estas facendo o que non é.

2ª- Consumir estramonio ou outro tipo de drogas altamente alucinóxenas non e bo nin para vos nin para o correcto funcionamento do test.

E para rematar cousas do estilo "BUAHHHH", poñer todo en maiúsculas e usar mais de un signo de exclamación son signos de unha mente desquiciada (dille o veterinario que te suba a medicación).

Dinamizador X dijo...

Vaia vaia compañeiro BUAHHHH, contoume un paxariño (Google Analytics), que te conectas dende Santiago, mais concretamente nunha rede con nome santiago de Compostela e no teu Pc tes Linux, mira que pena que non diga que distribución.

Dende logo esta información e bastante trivial, non indica nada concreto, calquera persoa que as 8:47 estivese en Santiago de Compostela conectada con un Pc con Linux podería cadrar na descripcion.

Bueno eu deixo aquí os datos, que cada un saque as súas propias conclusións.

Anónimo dijo...

Mais clariño imposible. Xa sabiamos que a os de coordinación lles encanta curiosear neste blog.

Anónimo dijo...

Creo que estás un pouco confundido, vas ter aprender o uso do Analytics, jajaja

Anónimo dijo...

Carallo saíume unha mistura entre Anónimo e unha sombriza, isto é para tolear, jajaja

Anónimo dijo...

A frustración lévanos inevitablemente a cometer actos irracionais.

Tori dijo...

Por Crom, a min saeume o Dr. Slump.

Charles Manson dijo...

Que me lobotomizen a min saeume que son Matias Prats.

Chamademe Ismael dijo...

Arrrr, que unha faneca braba se leve o meu ollo bo, eu son Hatori o Ninja.

O Heredeiro da Crus dijo...

Por Jasucristonuestroseñor, eu son Juan Ramón o que traballa na construsion.

Anónimo dijo...

http://www.anosaterra.org/nova/32572/a-xunta-convoca-o-software-libre-sobre-mancomun.html.

Mancomun.org conseguiu dar un pasiño máis. Agora a pregunta é: dende mancomun recoñecerán a nosa labor divulgativa a favor de software libre ou intentarán salvar só o seu " cu".

Dinamizador X dijo...

Siii ala vos sodes listos e eu tonto, moi tonto, tontisimo perdido, tan tonto que non sei mirar ninsequera unha tabla, tonto do cu que se diria, e frustrame moitisimo non poder loitar contra a vosa intelixencia superior, e mais creo que os vosos comentarios son tan intelixentes e teñen tanta loxica que todo os mundo os tera en conta a hora de xulgarme.

A trolear a Meneame.

casper dijo...

Encántame ver que facemos un servizo á sociedade, ¿como se non íades pasar o tempo algún/ha que outro/a desequilibrado/a? Refírome ao/á que lle saen personalidades múltiples no test.

victor.sada dijo...

A verdade é que me parto lendo os vosos comentarios!! E surxenme algunhas dúbidas:

1- Que ese BUAHHH se identifique XAA!!
2- Eses anónimos que ían quedar no apóstolo atopáronse? E como fan dous anónimos para atoparse, me pregunto eu?? :)
3- En menémame montáronse memes por menos desto... A ninguén lle saiu algunha outra cousa no resultado do test... a min saiume algo máis simple, son A Dama do Castro... e entendédeme simple coma que non me saiu nin SonGoku nin o Gran Wyoming...
4- Súmome a esa proposta de facer quedadas licor café, aínda que non me gusta o licor café, pero algo máis haberá, digo eu, non?
5- DinamizadorX non te estreses oh!!

Saúdos a todos/as!! E felices vacacións!!

Anónimo dijo...

http://www.anosaterra.org/nova/32572/a-xunta-convoca-o-software-libre-sobre-mancomun.html.

Mancomun.org conseguiu dar un pasiño máis. Agora a pregunta é: dende mancomun recoñecerán a nosa labor divulgativa a favor de software libre ou intentarán salvar só o seu " cu".
---------------------------------
E para que queres que recoñezan a nosa labor?
para que rexistren o noso traballo como se fora o seu propio ou mellor ainda, que nos rexistren como Galinux... mira ti que diume por botar unha ollada á OFICINA ESPAÑOLA DE PATENTES E MARCAS e procurei a palabra máxica esta do GALINUX e sorprendinme polo resultado... e ágora segues pensando que recoñecerán a nosa labor?
http://www.oepm.es/Localizador/homeLocalizador.jsp
escolle a opción 'Búsqueda por denominación' escribe GALINUX e despois na seguinte páxina prema sobre o cadro máis datos...
e despois saca as túas conclusións.

Dinamizador X dijo...

Da patente de Galinux xa falara eu aquí fai tempo,jejejeje.

Foi un dos temas de discusión entre Mancomun e o resto de grupos de usuarios de Linux.

E sigo dicindo o mesmo que dicía no seu dia, non penso que o sr Baleato vaia a aproveitarse de ser o dono legal de Galinux, pero non me parece normal que se fagan este tipo de chanchullos cos cartos de todos e so con fins electoralistas, porque na dita discusión do Guls falase de que se tivo que facer isto para que Galinux chegara a tempo para as eleccións.

Por certo, despois de botar un ollo as ultimas novas e os correos do Gul, quedame bastante claro que a Mancomun so lle importa o seu cú, o resto do PEGSI dame que lla suda bastante.

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo