lunes, 20 de agosto de 2007

O Retorno dos Dinamizadores

Saudos a todos dinamizadores e amigos, outra vez de volta o chollo. Non sei os demais pero a min unha semana de vacacions non me chega a nada, estou sufrindo o tipico brote de Trauma Post-Vacacional. Pero bueno polomenos sintome con mais e mellores forzas para afrontar o que se me veña por diante.

Por certo, ¿En que quedaria o tema da contratacion? Teño que poñerme en contacto co meu enlace para preguntarlle.

Bueno non nos rallemos con esos temas que a vida e para vivila, e a dinamizacion para disfrutala.

Feliz Retorno a todos.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

A mín non me chegaron a nada. É aínda por enriba có "bo" tempo q tivemos collin unha gripe-resfriado de aupa. Pasei toda a semana na camiña, sorte que o fin de semana compensou todo.

Agardo que polo menos, pasaderes unhas boas mini-vacacións.

Cristina.Pontevedra.

Miguel dijo...

A verdade é que se fan curtas, tamén é certo que non íamos ter nin un día e entre esta semana, e as semanas de xaneiro agardando pola incorporación, aínda tivemos sorte. Aínda así QUEREMOS MAIS!!!

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo