viernes, 28 de septiembre de 2007

Outubro por diante

Parece mentira pero aquí estamos outra vez como ao principio de todo. Con dúbidas.
Imaxínovos a todos pensando o que ides facer. Haberá quen estea facendo as maletas e deixando o piso de aluguer; quen agarde e pague este mes por se segue no mesmo lugar. Moitos seguro que pensaredes en retomar as vacacións que deixamos a medias en agosto, pero coartados polas ditosas entrevistas das que haberá que estar pendientes. Quizais haxa quen pense: "De novas tecnoloxías xa tiven dabondo" e comece a buscar ferventemente outro choio; ou pode que moit@s atoparan na figura de dinamizador tecnoloxico, a profesión da súa vida.
Haberá quen pense que lle compensou a experiencia e haberá quen sinta que perdeu un ano da súa vida. Quen atopara novos amigos ou quizais unhas cantas persoas a quen odiar. Quen descubrira habilidades agochadas, virtudes que pensaba que non tiña (como unha paciencia dun santo) Anque pensandoo ben, tod@s debemos ter esa virtude xa que hai que ser moi paciente e boiñ@ para estar nesta bolsa e non mandala a paseo ás veces.
Eu no meu caso penso que isto non me veu nada mal. Aínda que teño moitas lagoas, agora lévome mellor coas novas tecnoloxías. Digamos que o ordenata e máis eu non nos pelexamos tanto.
Deséxovos (e deséxome) que en novembro TOD@S esteamos traballando, pretiño da casa , nun lugar agradable.
Non é un desexo pequeno, non.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Eu tamén desexo que tod@s esteamos traballando no mes de Novembro.

Que teñades bo comenzo destas "vacacións" de Octubre.

Non vos desanimedes!


Cristina CE

Dinamizador X dijo...

Eu comentovos que non vos esquezades de decir nas vosas entidades que falen coa xunta, non vaia ser o carallo, que pidan claramente que queren seguir en esto. Comentando con Casper cheguei a conclusion de que me vou pasar luns por ali ainda que sea so a preguntar se lles chamaron da conselleria.

Apoiamos a Isaac Diaz Pardo